19 Aralık 2021 Pazar

ANA-BABALARINI BİR TÜRLÜ RAHAT ETTİRMEYENLER

   Kimileri ana-babalarından veryansın ederler :"Annem/ kayınvalidem çocuklarıma bakmaya gelmiyor.Babam yanıma gelip bir müddet torunlarıyla ilgilenmiyor.Çok yalnızım,yoruldum..."

    Sorularla, aradıkları cevapları bu arkadaşlara buldurmaya çabalıyorum:

   -İşe girdiğinden beri ana-babanı da gördün mü? Yani onlara arada pazar yapmak veya su,elektrik vb.faturalarını yatırmak gibi konularda gönüllerini aldın mı?

   -Hayır.

   -Bayramda ,seyranda bir kıyafet,ayakkabı vs.alarak onlara jest yaptın mı?

   -Hayır,arabanın ve evin taksitlerini ödüyorum.Onlar bana versin.

   -Tatillerde onları ziyarete gittiğinde ne yaptın?

   -Sevdiğim yemekleri anneme pişirttim,yedim.

   -Başka?

   -Çocuklardan kafam yoruldu,onları biraz anneme- babama bıraktım,çarşı-pazar gezdim.

   -Peki seninle aynı davranışlara sahip bir kızının veya gelinin olmasını ister miydin?

   -Hayır.Haklısın....Ne demek istediğini anladım. Onlar dünyanın onca yükünü çektiler, yaşlandılar.Onca çocuğu büyüttüler,yeter yani dinlensinler artık.

   Ve mutlu son...



                                                                           Sumeye Barut

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

39-ARAMIZDAKİ SEVGİ PITIRCIKLARI

   İnsani ilişkilerin nasıl olması gerektiği herkesin malumudur.Bunu tekrar tekrar söylemeye gerek var mı bilemiyorum gene de söylemiş olayı...